lunes, 9 de diciembre de 2013

PPI: Ses Salines

En aquesta pràctica hi havia que crear un material didàctic en forma de Power Point interactiu, sempre basant-nos en la nostra temàtica general de projecte, per la qual cosa he realitzat una presentació interactica del Parc Natural de Ses Salines d'Eivissa i Formentera:

I com per cada pràctica, també he creat la guía didàcticca del material:

https://docs.google.com/document/d/1yXel6niaOvi_FtRMNuP4zpCXhO0IeDs4x9pTznYL1vE/edit?usp=sharing

Per últim, també deixaré a la vostra disposició la direcció per descarregar en forma de carpeta comprimida el meu treball:

http://rapidshare.com/share/2E029FDFB171D534CDD1594D0D949F4F

Aquesta pràctica ha estat una de les ambue més m'ha motivat, tot i que ha estat prou complicada degut als meus coneixements previs del PPI i de les dificultats que m'he trobat a l'hora de cambiar formats degut a treballar amb IOS a classe i Microsoft a casa; però tot i així estic content amb el resultat final.
El meu treball presenta una estructura clara i típica, però tot i així pens que es atractiva visualment i divertida, per tal d'afavorir l'atenció del recpetor, que en aquest cas serien els alumnes. A més, els continguts són d'un grau de dificultat intermig i tracten temes molt comuns i propers a la vida quaotidiana dels infants, d'aquesta forma s'assegura una millor interiorització dels coneixements i una realització de la tasca per part d'aquestos amb una major eficàcia.
Amb aquest projecte, he pogut experimentar la gran ajuda que poden suposar les TIC en educació, però també he experimentat en primera persona, la gran quantitat de temps que un tutor o professor ha de dedicar a la confecció de material per tal de que aquest sigui adient, correcte, motivador...
Després d'haver realitzat aquesta tasca, el meu PLE ha variat una mica;

No hay comentarios:

Publicar un comentario